Uw website als onderdeel van uw communicatieplan

Een goede website is niet meer weg te denken als onderdeel van uw communicatieplan naar klanten en gebruikers. Uw (toekomstige) klant wil altijd meer achtergronden en informatie over uw bedrijf, dienst of product en zal hierbij natuurlijk zeker uw website bezoeken. De indruk die uw website achterlaat is dus direct uw digitale visitekaartje. En daarom is het ook van groot belang dat uw website up-to-date is en de uitstraling heeft waar uw bedrijf voor staat. Professioneel, voorzien van de laatste informatie en relevant zijn hierbij de sleutelwoorden.

Wat wilt u nu precies vertellen?

Duidelijke boodschappen komen beter over. En daar schort het nog weleens aan. Uw bezoekers hebben vaak geen zin of tijd om uw hele website uit te spitten. Voor u dus zaak om zo snel en duidelijk mogelijk uw boodschap over te brengen en uw product of dienst aan de man te brengen.

De techniek is niet uw probleem

Daar heb ik namelijk mijn vak van gemaakt. Al sinds de eerste HTML codes en summiere websites opdoken, kort na 1994, ben ik me gaan richten op ontwerpen, bouwen en implementeren van websites. Met de grafische combinatie van Photoshop, GoLive en BBedit werden al gauw de eerste sites vervaardigd. Tegenwoordig worden bijna alle sites samengesteld met Adobe Dreamweaver, Photoshop en een text-editor. Steeds vaker wordt ook intelligentie ingebracht door gebruik van PHP en misschien wel complete content management systemen als WordPress CMS of Magento CMS.

Zoekt u een webdesigner in de regio Utrecht? Volgens mij heeft u hem gevonden.