DVB MEDIA biedt verschillende trainingen aan om uw webshop optimaal te kunnen onderhouden, te promoten en te beheren.

Uw webshop of webwinkel is zo opgezet dat uw klanten online bestellen.

  • Toch willen veel klanten ‘even’ iemand aan de lijn om een ‘paar’ vragen te stellen. Zo’n gesprek kan teveel van de verkooptijd in beslag nemen.
  • Als er iets is misgegaan en de klant heeft een klacht, stuurt die een @ die wij vervolgens gaan beantwoorden waarop weer een klant @ komt. @ diarree tot gevolg.
  • B2b vereist overtuigender gesprekstechnieken om te kunnen concurreren met fysieke bedrijven.
  • Er staan vervelende reviews op klacht.nl, trustpilot of tweakers.net waar wel wat aan gedaan moet worden, hoe voer je zo’n gesprek?

Herkenbaar?

  • Hoe gaan uw medewerkers hier effectief mee om?
  • In hoeverre zijn zij in staat klanten kort en bondig te woord te staan?
  • Weten zij klachten zo op te vangen dat uw klanten achteraf weer en zelfs meer tevreden zijn?
  • Kunnen zij een klager omzetten in een ambassadeur en 5 groene sterren ‘creeëren’?
  • Kunnen zij onderscheidende b2b gesprekken voeren?
  • Zijn zij in staat productvragen om te zetten in bestellingen?

De communicatie en verkooptrainingen voor medewerkers voor b2c en b2b van webshops en webwinkels zijn geheel afgestemd op de werkwijze van uw webshop en zorgen dat uw medewerkers uw klanten:

  • vriendelijker helpen;
  • professioneler te woord staan;
  • beter en adequater voorlichten;
  • zorgen dat zij sneller hun bestellingen plaatsen;
  • denken aan de bijverkoop waardoor uw klant super tevreden wordt